FAQ
Woord vooraf:
- Enkel blindegeleide honden zijn toegelaten.
- Ter plaatse kan u alleen met bancontact betalen.
- Er mogen foto’s gemaakt worden, maar zonder flits.
- Eten en drinken is verboden in de tentoonstellingsruimten.
- Rugzakken en grote handtassen moeten in een locker geplaatst worden.
- Tickets worden bij voorkeur vooraf besteld. Zonder vooraf besteld ticket kan het zijn dat u verzocht wordt op een later moment terug te komen. We beperken namelijk het aantal bezoekers om het bezoek voor iedereen aangenaam te houden.
Vanaf hoe laat zijn de kerk, kapel en kasteeltuin open ?
- De orangerie en kasteeltuin zijn open vanaf 11u.
- De kerk en kapel zijn open vanaf 12u.
- Voor erediensten kunnen kerk en kapel tijdelijk gesloten zijn.
Wanneer gaat de tentoonstelling, de kerk, kapel en kasteeltuin dicht ?
- Alle locaties gaan dicht om 18u. Het laatste startmoment is om 17u.
- Voor erediensten kunnen kerk en kapel tijdelijk gesloten zijn.
Hoe lang duurt een bezoek?
Het bezoek aan de Orangerie neemt ongeveer 75 minuten in beslag (met audioguide); bezoek aan kerk en kapel nogeens 30 minuten; een wandeling in de kasteeltuin 30 minuten, dus reken 2,5u voor een bezoek.
Heb je toegangsticket nodig voor kerk, kapel en kasteeltuin ?
- voor bezoek aan kasteeltuin heeft u geen toegangsticket nodig.
- voor bezoek aan kerk en kapel heeft u geen toegangsticket nodig.
Kunnen audioguides gereserveerd worden ?
- audioguides kunnen niet gereserveerd worden.
- er zijn momenteel 200 audioguides beschikbaar. Zo hebben we altijd genoeg audioguides beschikbaar. Meer moeten het er ook niet zijn, want dan is het te druk in de Orangerie...
We weten nog niet hoeveel personen gaan deelnemen aan onze groep?
Boek het aantal tickets dat u denkt nodig te hebben. Teveel betaalde tickets kunnen geannuleerd worden. Stuur daartoe een emailbericht naar info(at)pikant.vlaanderen. Te weinig betaalde tickets kunnen aan de kassa nog worden aangevuld/aangekocht. Bij twijfel: boek voor weekenddagen voldoende plaatsen! Voor weekdagen zal er geen probleem zijn.
Kunnen betaalde tickets achteraf nog geannuleerd worden ?
- Betaalde tickets kunnen geannuleerd worden. Stuur daartoe een emailbericht naar info(at)pikant.vlaanderen.
Wat als er geen tickets meer beschikbaar zijn ?
- Dan is het gekozen tijdsslot volgeboekt. U boekt uw tickets best op een ander moment.
De betaling lukt niet ?
- Stuur aub een bericht naar info(at)pikant.vlaanderen; wij helpen u snel.
Ik krijg de e-tickets niet in mijn mailbox ?
- Stuur aub een bericht naar info(at)pikant.vlaanderen; wij helpen u snel.
Uitpas ?
- Enkel korting met kansentarief.